För några veckor sedan beställde jag lite kläder till Siri från H&M. Vi gillar deras barnkläder då dem brukar ha hyfsad kvalitet och mycket roligt att välja mellan. Denna gången blev jag dock lite besviken på den jackan som vi beställt åt Siri. 

  
Så här ser den ut på bild. Och det jag gillade bäst var att den guldiga dragkedjan och knapparna blev en fin detalj på den rosa jackan. Men när den kom så var det något som inte stämde. 

  
Världens sämsta bild, för färgen på jackan är mer lik den på den över bilden. Men tyvärr så var dragkedjan inte guldig. 

Mailade H&M fick snabbt svar att dem skickat fel jacka och att jag kunde skicka tillbaka och beställa rätt. 

Men när jag tittar på alla nummer ser dem ut att stämma med dem som står på hemsidan. Så jag ringde H&M och fick prata med kundservice, vi kom tillsammans underfund med att det var fel bild som visas och att utförandet på jackan har ändrats. Tur jag inte skickade tillbaka för hade ju fått en likadan igen. Dem sa att dem absolut bjöd på returfrakten på det jag ville lämna tillbaka och att den skickar hem 50kr värdecheck. Måste säga att jag tyckte dem skötte allt supersnyggt. 

I förrgår ringde en tjej från kundtjänst och sa att dem ger mig 25% rabatt på den jackan jag väljer att behålla. Och det tyckte jag var jättesnällt faktiskt. Så heja H&M.

Siri bryr sig nog inte om att det inte var en guldig dragkedja, men jackan blev lite blek utan den tyvärr. Men det får vi rädda upp med mössa och halsduk;)

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *